Corporate Identity Consultants

Huisstijl ontwerpen

 

 

 

 

 

 

Het imago dat de huisstijl uitstraalt is vooral afhankelijk van het product of de diensten die de organisatie aanbiedt. Hoe specifieker, hoe beter het imago dat het huisstijlproject moet hebben. Deze diensten omvatten merkontwikkeling, productontwikkeling en marketing. Over het algemeen moeten organisaties een logo, een mascotte en een slogan hebben die de organisatie onderscheidt van haar concurrenten.

Als het internet wordt gebruikt om hun producten op de markt te brengen, zijn steeds meer consumenten vertrouwd geraakt met het internet. Uiteindelijk heeft het internet voor organisaties een belangrijke positie verworven. De huisstijl of het imago heeft een directe invloed op de aankoopbeslissingen van kopers van diverse producten. Er zijn veel diensten die het beste geleverd kunnen worden door huisstijlen. Deze diensten worden het beste geleverd door corporate identity consultants.

Bedrijven kunnen huisstijladviseurs inhuren om hen te helpen hun imago op de doelmarkten te vestigen. Veel bedrijven vinden het ontbreken van een huisstijl een groot zakelijk probleem. Een huisstijl kan dergelijke bedrijven helpen te stroomlijnen en hun werk veel gemakkelijker te maken. De toegang tot de markt via een dergelijke dienst kan het bedrijf naar de doelmarkt leiden die het oorspronkelijk wilde bereiken. Dit wil niet zeggen dat een bedrijf niet moet een bekwame website hebben, maar het moet worden erkend dat een huisstijl zal dramatisch effect op het vermogen van het bedrijf om producten te verkopen. De website is een middel voor het genereren van leads en verkoop, dus het bevorderen van de huisstijl in plaats van andersom.

Enkele van de belangrijkste punten die iedere ondernemer in gedachten moet houden, zijn de volgende:

1) Kweek de volledige inhoud van de website op de huisstijl alsof het één geheel is, waarbij de visie en waarden van de huisstijl duidelijk worden gecommuniceerd.

2) Maak de inhoud van de website gemakkelijk voor menselijke bezoekers en zoekmachines.

3) Gebruik de door de industrie als standaard beschouwde webformaten.

4) Presenteer altijd een klantenondersteuningscentrum of een interne klantendienst die op uw site beschikbaar is.

5) webtoepassingen integreren, waarvan de meeste bedrijven bepaalde toepassingen gebruiken, zoals webgebaseerde CRM, CRY uncomfRemote Office, enz. om de communicatie van eindgebruikers naar eindtaakservers te vergemakkelijken.

6) Maak gebruik van webanalyse- en bruikbaarheidstools zoals Google Analytics en sitemaps om te helpen bij webanalyse.

7) Maak gebruik van online reclamediensten, zoals pay-per-click en banners.

8) Integreer e-commerce oplossingen zoals winkelwagentjes, betalingsgateways en accessoires.

lees meer:

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.