Hoe huur je een schoonmaakster

Huishoudelijke hulp Den Haag

 

 

 

 

 

De grondbeginselen

Een huishoudelijke hulp is iemand die een vast basisinkomen krijgt om iemands huis schoon te maken. De huishoudelijke schoonmaak bestaat meestal uit het wassen van wastafels, toiletten, oven, koelkast, stofzuigen en Lloyd’s Hair nausea knutselen. Vóór dekered sh stag werden alle huishoudelijke taken gedaan door nannies of andere huishoudhulpen. De taken verschilden echter van huis tot huis.

De huishoudelijke hulp kan schoonmaken nannies, gastvrijheid Worker’s Compensation en medische kosten en kan zelfs de geclassificeerde Type II binnen het huishouden. Over het algemeen maken de huishoudelijke hulpen gemiddeld ongeveer één keer per week schoon. Huishoudhulpen doen soms seizoensgebonden huishoudelijke klusjes zoals ramen lakken tijdens die warme zomerdagen.

Nu wij weten wat een huishoudelijke hulp is en welk werk zij doet, is het tijd om die kandidaten te bepalen en te interviewen.

Enkele dingen om te overwegen

Om u een huishoudelijke hulp te laten inhuren, bedenk dan wat voor soort schoonmaak ze zullen doen. Als ze stofzuigen, ze roken, en doen andere soorten van het schoonmaken van taken die past in uw budget, dan huren ze. U zult geld besparen door te kiezen voor een een, twee keer per week schoonmaak als dat.

Zoek uit wat de kosten zullen zijn voor je diensten. Het eerste tarief ligt rond de $100 dollar per week. Het tarief gaat omhoog afhankelijk van hoe groot uw huis is. U zult willen kijken naar het tarief dollar per vierkante voet en ook kubieke meter. De kubieke meter is gewoon de vierkante meter van uw huis.

Onderzoek huishoudelijke klusjes, vraag mensen die je kent die hun klusjes deden en er blij mee waren.

Maak vervolgens een afspraak voor een gesprek. Vertel uw vrienden, familieleden of buren dat u op zoek bent naar een huishoudelijke hulp om u in uw huis te helpen. Laat hen weten met wat voor klusjes u hulp nodig hebt.

Probeer een lijst te maken van huishoudelijke taken. Zorg dat u er bovenop zit. Vermijd klusjes zoals het wassen van al uw kleren of het legen van vuilnisbakken of gootstenen.

Het interview is het eerste idee.

Het Interview

Je wilt een paar belangrijke punten weten voordat je de dienstmeisjes ontmoet. Praat met ze en stel een paar algemene vragen. Een goede manier is om het dossier van de papieren die u nodig hebt gedaan te brengen. De meeste residentiële schoonmaakdiensten zullen een dossier en documenten hebben van welke huishoudelijke taken ze doen en op welke dagen ze die zullen uitvoeren.

U wilt open en eerlijk zijn. Als u aangeeft welke klusjes u moet schoonmaken en met welke andere diensten u hulp nodig hebt, kunt u het beter uitleggen.

Zorg ervoor dat ze begrijpen welke informatie je geeft. Let op de taal die uit je mond komt. Als je niet lijkt te begrijpen wat er gevraagd wordt, vraag dan door. Het kan gewoon een beetje taalonderwijs of de juiste houding vergen om het hen te vertellen.

U wilt zo veel mogelijk communicatie met uw huishoudelijke hulp. Uw instructies en informatie doorgeven en u op uw gemak voelen bij het beantwoorden van vragen en het geven van aanwijzingen.

Nadat u iemand heeft ingehuurd, zorg er dan voor dat u weet waar de dienstmeisjes koffer, gordijnen, badkamers en lades hebben schoongemaakt. Weet wanneer de algemene check up tijd van de dienstmeisjes is. U wilt de controle over uw tijd, tijd waarin de dienstmeisjes zullen zijn op hun best gedrag.

Nu dat je een beetje onderzoek hebt gedaan, huur een huishoudelijke hulp van een gerenommeerd bedrijf. Zorg ervoor dat ze alle juiste documentatie hebben om het werk te doen.

Maak tussen de cycli door de containers en kasten schoon, stofzuig de binnenkant en buitenkant van de kasten. Reorganiseer de la en kasten. Vouw kleding, t-shirts en andere zaken recht en leg die in lades of manden.

Ga door uw huis en maak een overzicht van uw zichtbare opslagplaatsen. Zorg ervoor dat uw kasten, lades en dressoirs spullen bevatten die u niet wilt opbergen. Zodra u uw ruimte hebt georganiseerd, wilt u misschien nog een stap verder gaan en alle ongewenste voorwerpen waarvan u weet dat u ze nooit zult gebruiken, weggooien.

De schoonmaakdag begint! U maakt zich klaar om één kleine ruimte per keer schoon te maken. Terwijl je je klaarmaakt om schoon te maken, ordenen, opruimen, afstoffen en stofzuigen. Maak uw ruimte schoon en rommelig. Doe het één voor één. U zult verbaasd zijn hoe geweldig uw huis eruit ziet.

Censuur, ten derde, eis ze. U zult verbaasd zijn over de tijd die nodig is om slechts één kamer in uw huis te doen. Veeg de kasten en toonbanken af waar u normaal de tijd voor neemt.

lees meer:

Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.